Re: SSD i dwuletni notebook

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 17:55:13 MET

Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:40:39 +0100, Norman napisał(a):

> Witam grupowiczów,
>
> Mam zagwozdke - jest sobie dwuletni notebook Vaio SZ-71XN, który
> wykorzystywany jest tylko do pracy plus www. Bardzo czesto, a wlasciwie
> zawsze otwarty jest zestaw Outlook (archiwum ok 2GB), kilka arkuszy w
> Excelu, OneNote, Firefox (ok 10-15 kart), Total Commander no i czasami do
> tego zestawu dochodzi Dreamwever oraz czytnik eGazety. Calosc pracuje pod
> Vista Bussines. Jak latwo zgadnac momentami zaczyna sie to mulic. Nie mówiac
> o wejsciu w stan uspienia i wyjsciu.
>
> Rozwazam zakup i wymiane obecnego dysku 7200 rpm na jakis SSD tak ze 250 GB
> [...]

Oczyść system z rozmaitych popierdółek producenta i dołóż mu pamięci RAM
- z tego będzie większy zysk niż z wymiany dysku.

A tak BTW to ja osobiście zamiast w dysk SSD zainwestowałbym w Windows
7, na komputerku z 1 GB RAM i z tym samym zestawem programów śmiga
szybciej niż XP, budzi się z uśpienia w sekund kilka/naście i wstaje od
zera w sekund kilkadziesiąt.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/