Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 22:07:31 MET DST

news:1aa7nhtah7x7c.dlg@kwinto.prv...

> To były tylko prymitywne sztuczki z tablicą partycji. Edytując
> odpowiednie bity można sobie wygenerować partycję o dowolnej wielkości.
> http://www.searchengines.pl/Ukryta-partycja-t20937.html
>
> BTW pamiętasz casus podrobionych USB penów Sony o wielkości 8 GB,
> mających w rzeczywistości 1 GB?

ja to q... pamietam... kolega mi z Chin sprowadzil 4 takie - bylem wtedy
600zl w plecy.
A przekonal go tym, ze sprzedawca w sklepie w chinach (cos a'la odpowiednik
naszego Vobisu) nagral kilkadziesiat MB i i odczytal bez problemu... heh...
szkoda gadac.
potem raz na 2 tygodnie lazilem po allegro i ostrzegalem innych kupujacych

a widze, ze i dzisiaj jeszcze mozna znalezc takie wzornictwo
http://allegro.pl/item973395661_sony_pendrive_359gb_micro_vault_od_1zl.html

Dla mnie - 100% sciemy, bo Sony nigdy nie mialo takiego wzornictwa :)

Pozdrawiam
Michal