Re: Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 16:51:49 MET DST

"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote in message
news:hoj06r$5hn$1@mx1.internetia.pl...

> UĹźywam Belkina OmniViewÂŽ SMB 8-Port CAT5 KVM Switch F1DP108A i nie powiem
> by był bezproblemowy. Nawet w sieci lokalnej dopiero przy 16 kolorach (16
> kolorach nie 16 bitach koloru) i najwyższej kompresji da się na tym
> pracować.
> I co dziwniejsze nie chodzi o obraz bo on jest w miarę dobry zawsze, ale o
> mysz i klawiaturę. Dopiero przy "najgorszych" możliwych ustawieniach mysz
> się rusza a literki wyskakują taki jak trzeba i kiedy trzeba.
> Reklamowałem sprzęt bo nie wyobrażałem sobie by to tak miało działać, ale
> drugi egzemplarz działa identycznie.

Cos jednak nie gra u ciebie, podlaczylem wlasnie moj (model F1D086U z USB),
z serwerowni kilka pomieszczen dalej obraz i zachowanie peryferiow bez
zarzutu. W sumie jakies 30m kabli w suficie, jeden patch panel i gniazdo
CAT-5 w scianie. Trudno odroznic prace przez ten extender od siedzenia
bezposrednio przed sprzetem..

Pozdrawiam
Kamil