Re: Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 19:59:07 MET

W dniu 2010-03-24 14:35, kamil pisze:
> "Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> wrote in message
> Od lat korzystam z nieco tanszych Belkinow, bezproblemowe.

UĹźywam Belkina OmniViewÂŽ SMB 8-Port CAT5 KVM Switch F1DP108A i nie
powiem by był bezproblemowy. Nawet w sieci lokalnej dopiero przy 16
kolorach (16 kolorach nie 16 bitach koloru) i najwyĹźszej kompresji da
się na tym pracować.
I co dziwniejsze nie chodzi o obraz bo on jest w miarę dobry zawsze, ale
o mysz i klawiaturę. Dopiero przy "najgorszych" możliwych ustawieniach
mysz się rusza a literki wyskakują taki jak trzeba i kiedy trzeba.
Reklamowałem sprzęt bo nie wyobrażałem sobie by to tak miało działać,
ale drugi egzemplarz działa identycznie.

Z drugiej strony, może mam jakoś specyficznie zwaloną sieć...

--
Pozdrawiam,
Andrzej