Re: Obudowa z modulem "wyniesionym" - jest cos takiego ?

Autor: zen3x <zen3x_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Mar 2010 - 04:46:49 MET DST

On 28 Mar, 01:41, AA <a...@a.pl> wrote:
> Witam
>
> Po ilus tam latach doswiadczen z uzytkowania roznych obudow, poszukuje
> czegos takiego:
>
> 1) Jednostka centralna (zasilacz, plyta, cpu, mem, dyski) do
> umieszczenia pod biurkiem, ale daleko, gleboko - bedzie ciszej. Nie jest
> mi potrzebna cala skrzynia pod noga czy tez w zasiegu reki.
>
> 2) Gniazda (zasilanie, video, siec) w takiej jednostce powinny byc na
> jednej sciance. Umieszczenie na dwoch powoduje, ze przy kazdej musi byc
> odpowiedni odstep. Dodatkowe odstepy na sciankach jedynie z uwagi na
> [...]

Trzeba było by się zastanowić w jakiej formie "moduł wyniesiony"
połaczony byłby z jednostką centralną. Samodzielna inwencja twórcza
nie jest trudna by to uzyskać. Jakkolwiek najlepiej podejść do tego w
inny sposób. Kupić komputer w obudowie barebone i dyski zamontować do
NAS-a. Wtedy ma to jakiś sens.