Re: Jak si� zabezpieczy� przed pods�uchem?

Autor: Papa5merf <5merf_at_onet.eu>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 15:07:33 MET

Órzytkownik "Lukasz Sczygiel" napisał:
> przeczytalem pobieznie caly watek i mnie z lekka zasmucil.
> Pytanie jest konkretne.
> Pytajacy lekko dociekliwy a tyle rozsadnych ludzi no i w koncu
> posiadajacych
> raczej scisle umysly tak bajdurzy nie na temat.

internet też u nas jest inwigilowany, a zwłaszcza poczta i newsy, tak więc i
tutaj jest podobnie jak na każdej demonstracji/ruchu niepopierającym władzy,
czyli UBkuf, SBekuf, czpionuf i tajnej milicji jest kilkakrotnie więcje niz
normalnych ludzi, a jedną z form inwigilacji i walki z opozycją jest
ośmieszanie bez dyskutowania, więc ta większość wypowiadająca się w temcie
wiadomo kim jest, a wiadomo że temat jest dla "władzy" niewygodny,
prawda?:O)