Re: Jak si� zabezpieczy� przed pods�uchem?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 19:52:21 MET

przeczytalem pobieznie caly watek i mnie z lekka zasmucil.
Pytanie jest konkretne.
Pytajacy lekko dociekliwy a tyle rozsadnych ludzi no i w koncu posiadajacych
raczej scisle umysly tak bajdurzy nie na temat.

Co do kamerki to jak niektórzy zauwazyli starczy zakleic tasma.
Co do mikrofonu to albo wymontowac fabryczny i uzywac zewnetrznego albo nie
kupowac laptopow z wbudowanymi mikrofonami.

Mnie osobiscie przyklad zachowania szkoły jaki Pan Śmiejek podaje bardzo
oburzyl. Śledziłem te doniesienia w czasie kiedy wypłynęły i mimo że sprawa jest
bezczelna jakoś nie zauwazyłem oburzenia w społeczeństwie.

Temat troche zachacza o to jak mamy traktowac laptopy z pracy.
Pracodawca daje mi laptop abym na nim pracował. Fajnie. Ale jesli mi zabroni
instalować swoj soft i uzywac go do prywatnych celow to po cholere mam go nosic
do swojego domu?
Niech sobie lezy w pracy bo mi on nie potrzebny.
Ale z drugiej strony jest on pracowy wiec pracodawca moze sobie sprawdzac co
robie jak pracuję. Oczywiscie powinien o tym mnie poinformowac ale tylko jesli
zamierza uzyc oficjalnie tych informacji przeciwko mnie. Czyli w praktyce
podglądactwo moze byc uskuteczniane bez oporów.

Mnie pytanie Pana Śmiejka wogole nie zdziwilo.
Nie jestem przewrazliwiony na tym punkcie ale mam swiadomosc ze te urzadzonka
ktore ze soba nosimy sa uzywane do sledzenia nas. Skad targeo ma dane o srednich
predkosciach na drogach? Aniołki im przynosza?

--
Lukasz Sczygiel