Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 13:56:23 MET

W dniu 2010-03-26 13:16, Dominik & Co pisze:
> Przemysław Adam Śmiejek rzecze:
> I jeszcze... Ty naprawdę demonizujesz to zagadnienie.

W którym miejscu? Zauważając taką możliwość.

> Weź takiego keyloggera- nie zużywa zasobów jak szpiegowanie
> "multimedialne", łatwiej się ukryć w systemie, nie potrzebuje
> uprawnień administratora-

No i? Istnienie jednego zagrożenia nie wyklucza istnienia innych.

> a szkód może narobić, że hoho.

No akurat w moim przypadku niewiele. Na pewno mniej niż nagranie z
kamerki/mikrofonu.

> Dbaj, by nie mieć niechcianych gości w systemie, a problem
> szpiegowania załatwisz niejako "przy okazji".

No tylko, że to dbanie nie może być w 100% skuteczne, zwłaszcza jak
atakujący zastosuje nieseryjne rozwiązanie. Za to sprzętowy przełącznik
owszem, jest nie do obejścia.

--
Przemysław Adam Śmiejek