Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 13:31:01 MET

Dnia 2010-03-25 13:04, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> A co ma usenet wspólnego z technikami podsłuchu?
> Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się na technicznej grupie takiego
> zaćmienia umysłów i tak masowego niezrozumienia zagrożenia.

Bo jesteś tępy jak mało kto.
Wszystkie poruszane metody podsłuchy przez komputer wynikały
ze stosowanego jedynie słusznego systemu operacyjnego w komputerach
a dodatkowo jeszcze instalowanego firmowego softu do podsłuchiwania
i podglądania o czym zainteresowani wiedzieli ale uwagę zwrócili
dopiero kiedy sprawę rozdmuchali dziennikarze.

Pozdrawiam