Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 13:22:00 MET

On 03/24/10 14:48, Pszemol wrote:
> No super, ale po pierwsze dlaczego zakładasz że miał akurat chipset NVIDII?

"dv5-1100" jest tu mocną wskazówką.

> Po drugie - oderwanie się kulki scalaka od płytki przeważnie kończy się
> na braku działania kostki a nie na nadmiernym grzaniu się laptopa...

odnosiłem się tylko do pytania o cel reballingu, nie do przypadku
przegrzewania tego konkretnego laptopa. z tego co można przeczytać,
ilość padających pavillionów z GPU NV jest bardzo duża - i nie
zdziwiłbym się, gdyby producent naciskał na serwisy, by te przy
okazji innych zgłaszanych usterek zajmowały się układem grafiki.
swoją drogą - te zaś pewnie biorą się za to nadzwyczaj chętnie.

pozdrowienia,
shadow