Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 14:48:30 MET

"Tomasz Potega" <shadow@manta.univ.gda.pl> wrote in message
news:hocbt3$3n0$1@news.task.gda.pl...

> "bumpgate":
>
> http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1004378/why-nvidia-chips-defective

No super, ale po pierwsze dlaczego zakładasz że miał akurat chipset NVIDII?

Po drugie - oderwanie się kulki scalaka od płytki przeważnie kończy się
na braku działania kostki a nie na nadmiernym grzaniu się laptopa...
I to piszą w artykule:
"The end result of the failures is that bumps crack between the bump
 and the substrate on a chip, not on the bump to die side. When this
 happens to a signal bump, game over for the GPU or MCP."

Podtrzymuję swoją opinię że serwis prawdopodobnie nadmuchał rachunek
niepotrzebną usługą aby mu się opłacała robota z rozkręcaniem obudowy
laptopa, co nie jest ani miłe ani wygodne. Gdyby na rachunku było tylko
przedmuchanie sprężonym powietrzem i przetarcie żeberek radiatorów
na cpu i chipsecie to klient nie zapłaciłby za to paru stów... butowałby
się.

A że ma na rachunku jakąś profesjonalnie brzmiącą usługę, nieważne co
to znaczy i czemu nie ma sensu akurat w przypadku laptopa który pracuje
tylko się grzeje, to już łatwiej mu wyłożyć parę stów z portfela :-(