Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 18:36:19 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:hoau4n.5h0.0@poczta.onet.pl...

> No właśnie nie...
>
> Re-balling to procedura używana przy lutowaniu scalaków BGA
> które pochodzą z wylutu. Jesli servisant podejrzewa że kostka
> w laptopie odlutowała się (np pod wpływem wstrząsu/upadku)
> to wtedy bez kupowania nowego scalaka zdejmuje się starego,
> nakłada nowe kulki lutownicze i przylutowuje do płytki...
>
> W laptopie który nigdy nie upadł, który działa a tylko się grzeje
> sprawdziłbym tylko czy wiatraki pracują, czy otwory wentylacyjne
> nie są zapchane kurzem (czasem wystarczy parę miesięcy aby je
> [...]

Chyba że nie upadł a podczas nagrzewania coś nie kontakci i takie dziwne
objawy.
Mam Della C640 który nie upadł a musiałem przelutować gniazda pamięci po bo
nagrzaniu robił reset i gubił DIMM'a albo walił błedy od niej.
Miałem wcześniej C640 który po nagrzaniu całkiem umierał i w nim do
przelutowania był chipset. Było jeszcze pare takich C640 (wcale nie
wyczynowe jakieś te laptopy).

Pozdrawiam

--
Irokez