Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 16:33:49 MET

"Maciek" <freesco@emti.one.nospam.pl> wrote in message
news:hoarpp$quj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Przyzwyczajony jestem do tego, że mój komputer wykonuje tylko moje
> polecenia
> i podejrzenia, ze kamera mogłaby służyć komu¶ innemu, jest pomysłem z
> amerykańskiej bulwarówki. Nie muszę się obawiać, między innymi dlatego, ze
> rzadko używam Windows.

Wiesz, jak sie nad tym zastanowic, to moze byc nawet prawda. Wez takiego
Murdocha na przyklad i jego maczanie palcow w globalnym ociepleniu. Z
pewnoscia chcialby nagrywac rozmowy wszystkich uzytkownikow komputerow, zeby
moc w pore reagowac na jednostki zbyt bliskie prawdy. Daleko nie szukajac,
kilka osob ucieszyloby sie z mozliwosci nagrania kazdego "spieprzaj dziadu"
w domowym zaciszu i ciagania takiego biednego Adama po sadach.

Pozdrawiam
Kamil