Re: Czy warto jeszcze kupować Q6600/Q6700

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 00:13:03 MET

> Chyba nie... U mnie od zawsze (czyli  od blisko 2 lat) Core #0 i #1 są
> cieplejsze niż #2 i #3 - popatrz na zajętość procesora i koligację procesów.
> BTW: masz bardzo chłodny ten procesor - u mnie temperatury zazwyczaj
> przekraczają 50st.C - chyba, że otworzę "budę" jak teraz to są 46/46/45/45.
> (na dodatek wymuszona praca na 1.6GHz i VID=1.075V)
> marfi

No to super. Dzięki za odpowiedź.
Właśnie dziś zmieniłem chłodzenie na Scythe NINJA MINI. Mieści się do mojej
obudowy bo ma wysokość ok 11 cm i na dodatek jest na intel pushpins bo szukałem
czegoś bez demontowania płyty. Z boku obudowy mam wiatrak 18 cm.
Na dodatek zmieniłem wiatrak procesora na 9,2 cm Enermax PWM. W Zestawie Scythe
Mini jest wiatrak 8 cm ale bez PWM. No ale to chyba nie ma znaczenia co do temp.
Ale fajnie współpracuje z ABIT guru PWM. Mimo,że większość była przeciw takiej
modernizacji to jestem zadowolony. Tym bardziej,że kupiłem procesor dość tanio
- 350 zl. Teraz płyta z chipsetem 965 jest teraz wyżyłowana da maxa i może
jeszcze 2 lata się nią pocieszę. Kupowałem 3 lata temu.
Pozdrawiam.