Re: Port esata w Dellach

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 16:04:18 MET

W dniu 2010-03-21 15:41, Kapsel napisał/a:

> No jest kolejno dokładnie tak jak opisujesz :) I lap i miejsce portu.
> Zapewne też nazwa - Power esata jest właściwa (gdzieś posiałem papiery z
> instrukcją).
>
> Niemniej nie rozwiązuje to istoty mojego problemu :( Potrzebuję jakiś
> specjalny kabel teraz?
>
> Znalazłem takie coś:
> http://allegro.pl/item952349903_adapter_power_over_esata_esata_usb_2_0_65119.html

Tu masz dokumentacje od swojego lapka:
http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/1735/po/index.htm
przeglądałem pobieżnie ale nic nie widzę o eSATA.

Chyba jednak nie jest to eSATA ale "Powered USB" takie np. w przypadku
tego modelu:
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-D420.3413.0.html -
tekst pod drugim zdjęciem od góry.

--