Re: Port esata w Dellach

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 15:41:47 MET

Thu, 18 Mar 2010 22:13:49 +0100, Czarek napisał(a):

> Tu jest wtyk SATA (z lewej) i eSATA (z prawej)
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:SATA2_und_eSATA-Stecker.jpg
>
> Tu jest zdjęcia Twojego lapka:
> http://ardes.bg/blog/wp-content/uploads/2008/12/dell1735.jpg
> http://209.172.124.165/1735/port2.png
>
> Ty masz prawdopodobnie tzw. Power eSATA:
> http://itbiznes.pl/art36628.html i jest ono u Ciebie na tych zdjęciach
> (chyba) po lewo od gniazda gniazda IEEE 1394A

No jest kolejno dokładnie tak jak opisujesz :) I lap i miejsce portu.
Zapewne też nazwa - Power esata jest właściwa (gdzieś posiałem papiery z
instrukcją).

Niemniej nie rozwiązuje to istoty mojego problemu :( Potrzebuję jakiś
specjalny kabel teraz?

Znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/item952349903_adapter_power_over_esata_esata_usb_2_0_65119.html

--