Re: K7S5A - Wake on LAN

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 15:04:24 MET

"Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message
news:ho51i0$vs7$1@news.onet.pl...

> Cuda to z nią były, od samego początku ;-)

bo to byla fajna konstrukcja dla hobbystow ;)

> Przegrzewanie się,

radiator oderwalem i kleilem na nowo, nigdy nie mialem z tym problemow pozniej

> okresowe gubienie ustawień biosu

domyslne ustawienia biosu dawalo sie latwo softem ustawic i wrzucic juz
ustawiony 'pod siebie'

> zwiechy,

nie zdazaly mi sie - pewnie kwestia chlodzenia i modowanego biosu, bylo ich
calkiem sporo

> wybredne USB (skaner działał, pendrive nie)

w okolicach 2001 to jeszcze prawie nic na usb nie mialem ;)

> Dwie takie miałem. Kicha straszna. Ale była tania.

no, to byla jej najwieksza zaleta, jak ktos mial troche wiedzy i samozaparcia
to dalo sie zrobic na niej przyzwoitego pc