Re: K7S5A - Wake on LAN

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 12:56:45 MET

> ja ja tam wspominam dosyc dobrze, ale nigdy nie uzywalem oficjalnego
> biosu, z drugiej strony byla to konstrukcja dosyc tania, wiec po 9
> latach od premiery ciezko sie spodziewac cudow

Cuda to z nią były, od samego początku ;-)
Przegrzewanie się, okresowe gubienie ustawień biosu, zwiechy, wybredne USB
(skaner działał, pendrive nie), procesor wykrywało jako 900 MHz zamiast 1200
MHz (trzeba było ręcznie go przestawiać, ale patrz punkt "okresowe gubienie
ustawień").
Dwie takie miałem. Kicha straszna. Ale była tania.

--
Azarien