Re: Port esata w Dellach

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 18:54:13 MET

Thu, 18 Mar 2010 18:29:45 +0100, nom napisał(a):

> Ja kupiłem kabelek w sklepie SATA->eSATA za 12zł i bez problemu podpinam
> dysk SATA, żeby sobie potestować. :-)
> Może źle wkładasz? :-)

No mam kabel co dali z tym pudełkiem, to on ma płaską wtyczkę (prawie jak
USB, bez tego ząbka na końcu) i on jest za szeroki na ten port.
Wziąłem jeszcze dla testu chamski kabelek sata i on nieco węższy ale też za
szeroki, stąd kabli fizycznie nie mogę wpiąć. Zaraz się pewnie okaże że
Delle potrzebują specjalnych kabli sata... :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net