Re: Dell d600 a 48bit LBA

Autor: PETE <ad_at_block.com>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 10:59:20 MET

> mozna ewentualnie zainstalowac tam program w rodzaju boot managera ktory
> po
> uruchomieniu systemu operacyjnego umozliwi korzystanie z pelnej pojemnosci
> dysku

chyba nie tyle boot managera ale dysk managera, ale to i tak dla
masochistów, bo ładuje się to do oprogramowania I/O dysku i podobno
spowalnia działanie, nie mówiąc już o dużym ryzyku uwalenia struktury dysku
itd, kiedyś kiedys raz próbowałem i gorąco odradzam

przy starszych wersjach problemu (bodajze ograniczenie windowsa) pomagało
podzielenie dysku na partycje (pierwsza partycja mniejsza niż limit)