Re: Dziwna klawiatura

Autor: Tomek <nomail_at_nonono.no>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 16:52:20 MET

On 16.03.2010 15:22, qwerty wrote:
> Użytkownik "PP" <pp@wp.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.
> --
> Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
> to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś. To że dostajesz spazmów na
widok czterech linii tekstu jest twoim problemem. Jeżeli nie możesz
pomóc to zamknij się i idź do kąta. Powiedzieć o wyłączeniu sygnaturki
można przy okazji odpowiedzi, ale widać ty, jako działacz usenetowej
straży obywatelskiej, musiałeś zareagować tym durnym postem. Nie skrzypi
ci ostatnio głowa? Wydaje mi się, że oleju ci brakuje.