Jaki monitor LCD, dwa konkretne modele.

Autor: Krasnal <krasnal74USUN_at_o2.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 22:01:47 MET

Witam.
Zamierzam kupić monitor LCD 22-23". Będzie wykorzystywany głównie do
internetu, dużo obróbki zdjęć (Lightroom), czasem filmy, rzadko gry (ale co
jakiś czas polatam sobie na Flight Simulator X). Przeglądałem już google,
fora, opinie i mam wybór między dwoma modelami: Dell 2209WA lub Samsung
F2380. Może miał ktoś do czynienia z tymi modelami, może po parametrach
jakieś wskazówki itp bo ja zatrzymałem się w rozwoju na CRT :).
TIA

--
Krasnal...