Re: Prawdopodobienstwo zainfekowania... w sieci

Autor: ref <pstr_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 20:35:38 MET

> "ref" hnjif5$46k$1@news.onet.pl

> Nie chadzam do tych stron tak często, aby pamiętać nazwy.
> Nawet to trudno nazwać wirusami, bo wirusy nie są oddzielnymi plikami, a te są.
Rozumiem, wcześniejsza wersja z wirusami infekującymi przez strony stała
się wersją z prawie-wirusami.
Nazwy takich prawie-wirusów też żadnej nie ma.
Kierunek, w którym zdążasz, jest coraz bliższy mojemu początkowemu
przeświadczeniu - takich wirusów/prawie wirusów nie ma.

Mogę się mylić, ale póki co jakoś nie napisałeś niczego konkretnego, co
wyprowadziłoby mnie z ewentualnego błędu.