Re: ustawienie rozdzielczości

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 16:36:25 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
>W XP nie by³o takiej rozdzielczo¶ci w ogóle na li¶cie i trzeba by³o j±
 ^^^
>sobie doinstalowaæ!

Jeszcze raz przeczytaj sobie to, co podkre¶li³em, a potem zobacz co ja
pisa³em.

>A tak w ogóle to od karty graficznej raczej zale¿y, a nie od systemu
>operacyjnego.

Ale mo¿esz nie wypowiadaæ siê na tematy o których nie masz zielonego
pojêcia?
Od karty to oczywi¶cie te¿ zale¿y, ale najwyra¼niej karta potrafi
(zreszt± dlaczego mia³eby nie potrafiæ).

>Nie chce mi siê teraz sprawdzaæ jak jest w Windows 7, ale tu chyba
>jest...aczkolwiek i tak mam sterownik (wraz z rozdzielczo¶ci± 1440:900)
>do swojego monitora zainstalowany.

Swoj± drog±, "sterownik do monitora" to piêkny eufemizm na
nieumiejêtno¶æ poradzenia sobie ze standardami.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.