Re: ustawienie rozdzielczości

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 16:25:09 MET

W dniu 2010-03-15 11:21, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Animka"
>
> Nie. Nie "Karta graficzna nie ma takiej rozdzielczości", tylko windows
> nie potrafi sam ze siebie karty zmusić do ustawienia takiej
> rozdzielczości. Gupi jest i tyle.

W XP nie było takiej rozdzielczości w ogóle na liście i trzeba było ją
sobie doinstalować!
A tak w ogóle to od karty graficznej raczej zależy, a nie od systemu
operacyjnego.

Nie chce mi się teraz sprawdzać jak jest w Windows 7, ale tu chyba
jest...aczkolwiek i tak mam sterownik (wraz z rozdzielczością 1440:900)
do swojego monitora zainstalowany.
Teraz w Windows 7 w Menadżerze Urządzeń jest nazwa mojego monitora, a w
Ekranie monitor nazywa się VGA (http://img682.imageshack.us/i/vgal.jpg/)
, ale kalibrowałam kolory itp, więc Windows co nieco zmienił i nie
przeszkadza mi to. Grunt, ze ostrość się poprawiła.

--
animka