Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 14:31:30 MET

Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:47:08 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

> * Kyocera FS-1350DN
> Brzmi rozsądnie.
> Jak z wielkością ('footprint' uwzględniając ewentualne tacki, podajniki
> itp.)?

Ta drukarka nie ma żadnych tacek ani wystających elementów. Jest to
prostokątny klocek, łatwy do ustawienia w kącie biurka.

> Dzierżawa też brzmi rozsądnie, łatwiej wrzucić w koszty biura.
> Jest minimalna liczba stron miesięcznie?
> U nas to "sezonowa" sprawa, jeden miesiąc z 6 tys. stron, później posucha,
> i później znów duzo - a kwartalnie czy półrocznie mniej więcej się wyrównuje.

Koszty dzierżawy ustalasz z dzierżawcą :-), nam zaproponowano stałą
miesięczną kwotę w której zawarte są koszty serwisu i materiałów
eksploatacyjnych plus kilka groszy od każdej wydrukowanej strony bez
miesięcznego minimum. To jest bardzo wygodne rozwiązanie, choćby
dlatego, iż w razie jakiejś awarii natychmiast dostarczają własną
rezerwową drukareczkę, a sprzęt robią u siebie.

> Nie widzę opcji skanera i faksu?

Sorry, nie zauważyłem tego wymogu. Kyocera robi takie all-in-one, np.
FS-1128mfp, ale już za całkiem niemałe pieniądze i tu chyba tylko
dzierżawa mogłaby być rozwiązaniem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/