Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 Mar 2010 - 10:51:33 MET

Dnia Fri, 12 Mar 2010 17:43:43 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

> Uzytkujemy laserowe urzadzenie wielofunkcyjne Panasonic KX-MB773, głównie
> jako drukarkę, take kopiarke i skaner.
> Całkiem wzgodne w obsłudze, nieduże, estetyczne, wygodnie skanuje z
> automatycznego podajnika do pdf.
> Niestety wychodzi, że wydrukowaliśmy ok. 12 tys. stron rocznie co robi się
> trochę kosztowne (5 gr toner + 5 gr. bęben na oryginałach, choc na pewno
> można taniej na regenerowanych zamiennikach), i przede wszystkim brakuje nam
> drukowania dupleksowego.
> To nasze urządzenie Panasonic nie tylko nie ma druku dupleksowego w menu
> [...]

U nas sprawdza się Kyocera FS-1350DN. Mnóstwo opcji, małe gabaryty, LCD,
program zarządzający wydrukami użytkowników, dupleks, karta sieciowa w
standardzie, rozsądne koszty eksploatacji (toner oryginał 7200 stron/300
PLN, bęben starcza na 300.000 stron), wydruk pierwszej strony w 6 s.
Cena drukarki ok. 1500 PLN, lub dzierżawa z serwisem w granicach 50
PLN/m-c plus 8 gr/stronę. Netto.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/