Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 23:17:55 MET

Użytkownik " 666" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hndugf$eut$1@inews.gazeta.pl...

> Ważne niewielkie w rzucie gabaryty (ciasno na biurku! gdyby nie było
> ciasnoty
> to wolelibyśmy A3), na faks już raczej nie liczę (ale byłby ideałem), sieć
> też byłaby bdb, bo odpadłby NAS.
> Czym się zainteresować, z jakiej "stajni"?
> Kupić, czy lepiej leasing z eksploatacją?
> Generalnie raczej nowe niż używane (bo później tłumaczenie przed innymi
> szczególnie jak coś się stanie) no chyba, że coś naprawdę warto.

Z nowych A4 to może canon MF4660pl, mam takie coś w pracy, 50 tyś. stron
wydrukowane i zero problemów, ma dupleks, sieć, skaner kolorowy. Tonery
pasują od HPLJ1010, zamienniki kosztują ok. 60zł na 2500 stron. Ma podajnik
ADF, ale bez dupleksu.
Z używanych to może kopiarka kyocera KM1635 za ok. 1200zł -1500zł używana,
ale z gwarancją na 2 lata, z kartą sieciową i dupleksem i ma A3. Mam taką w
pracy, ale bez sieciówki i dupleksu. Toner zamiennik na 15 tyś. stron
kosztuje 140zl, bęben na 150 tyś. stron, ale spokojnie wytrzymuje 300 tyś.
Mam też Kyocerę FS1300d z dupleksem, ale bez skanera, toner na 6000 stron
kosztuje 100zł, bęben na 150 tyś. stron.
Mam też HPLJ 2015, toner na 7 tyś. stron 125zł (zamiennik), też bardzo fajna
drukarka z sieciówką i dupleksem, ale nie ma skanera.