Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 23:08:57 MET

Użytkownik 666 napisał:

> Niestety wychodzi, że wydrukowaliśmy ok. 12 tys. stron rocznie co robi się
> trochę kosztowne (5 gr toner + 5 gr. bęben na oryginałach, choc na pewno
> moĹźna taniej na regenerowanych zamiennikach),

Wiele taniej to juz chyba nie bedzie...

> Szukamy więc małej kserodrukarki dupleksowej dla tego wspomnianego 1 tys.
> stron miesiecznie z małą tendencją wzrostową.

mala i dupleksowa multi to raczej sie wszystko wzajemnie wyklucza

> Ważne niewielkie w rzucie gabaryty (ciasno na biurku! gdyby nie było ciasnoty
> to wolelibyśmy A3), na faks już raczej nie liczę (ale byłby ideałem), sieć
> też byłaby bdb, bo odpadłby NAS.

NAS? Znaczy drukarka z dyskiem?

Jak bez dysku to wyszukiwarka wypluwa najtansze rozwiazanie spelniajace
wszystkie wymagania

http://www.wielofunkcyjne-laserowe-mono.centrumdruku.com.pl/canon/i_sensys_mf4340d.cd