Re: Asus EeePC 1000H - „zmniejszająca się” i długo ładująca się bateria

Autor: MAR <marITYLKOMARabc_at_spox.org>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 23:51:02 MET

W dniu 2010.03.11 10:26, vcore pisze:
> Mam, problem z powyższym netbookiem, a konkretnie jak mniemam z jego
> baterią, otóż pewnego dnia komputer ładował się bardzo powolutku (bardzo
> długo) do 60% doszło bez problemu, w miarę szybko - ale już naładowanie
> od tych 60% do końca (choć tak naprawdę wcale nie do 100%) trwało...
> ponad 6 godzin! Tak czy inaczej laptop naładował się do 95% i dalej nie
> chciał, myślałem że to jakaś chwilowa przypadłość, jednak się myliłem.
>
> Rozładowywałem baterię do zera wielokrotnie, a następnie naładowałem
> maksymalnie (co oczywiście trwało ponad 10 godzin) jednak to nie
> [...]

Całkowicie źle do tego podchodzisz.
Bateria nie służy do pokazywania procentów, tylko do zasilania komputera.
Powinieneś zadać sobie pytania:
Czy netbook na baterii pracuje krócej niż na początku ?
O ile krócej ?
Czy ten czas pracy jest zgodny z wykazywanym procentem naładowania?

Jak odpowiesz na te pytanie to będziesz wiedział, czy rozglądać się za
nową baterią.

--
Mar