Re: 2 komputery - konfiguracja

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 15:58:16 MET

Był 11 marzec (czwartek), gdy o godzinie 13:18 *Maciek "Babcia" Dobosz*
w pocie czoła naskrobał(a):

> RAID1 to nie przyrost prędkości a raczej odpornośc na awarie dysku. No
> - w niektórych warunkach jest przyrost odczytu. Chyba pomyliłeś z
> RAID0 - tu przyrost prędkości jest widoczny i przy zapisie i odczycie
> za to wzrasta prawdopodobieństwo awarii.
zgadza się, pytanie dotyczyło RAID0. Natomiast wady jak najbardziej
dotyczą również rozwiązania RAID1, zwłaszcza, że realizowane będą przez
kontroler wbudowany w płytę.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2010-03-11 15:54:18