Re: tani zasilacz

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 01:11:21 MET

Dnia 5.3.2010, Santana napisał(a):

> Jakie w takim razie proponujesz rozwiązanie jeśli zasilacz ma 20 a płyta 24
> styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)

Najprostsze - wetknięcie wtyku w gniazdo. ;D
To samo odwrotnie - jeśli MB ma gniazdo 20pin a wtyczka jest 24pin (i nie
da się odłączyć dodatkowych pinów - zdarza się, choć rzadko) to po prostu
się ją wpina tak by kawałek wtyku wystawał poza gniazdo. Tylko raz
spotkałem się, że gniazdo miało z boku jakiś element, który to
uniemożliwiał.

> P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając
> przejściówke w komplecie z zasilaczem?

Sprawdzałeś co producent o niej pisze w instrukcji?
IMO ta przejściówka jest na wypadek jakbyś trafił płytę, o której
wspominam wyżej.

Podsumowując - jeśli nie jest to absolutnie konieczne przejściówki nie
stosuje się.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/