Re: tani zasilacz

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 00:49:56 MET

Dnia 5.3.2010, Leszek K. napisał(a):

> Co do molex-a na płycie to się nie wypowiadam bo nie mam
> pojęcia po co on na twojej płycie jest zamontowany. Może to poprawienie
> zasilania PCI-Ex?

Najprawdopodobniej tak. We wszystkich płytach z jakimi się spotkałem
i miały molexa do tego właśnie służył - nie oznacza to, że tak musi być
zawsze.
To gniazdo miała np. moja poprzednia płyta MSI MS-7246, 975X Platinum
PowerUp Ed. - właśnie sobie przypomniałem, że czas ją sprzedać. ;D

http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=267

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/