Re: IPad

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 23:45:18 MET

Uzytkownik PSYLO <PSYLO.wytnijto@o2pl> napisal w wiadomosci
<news:hn36t3$igg$2@nemesis.news.neostrada.pl>
> To dopiero porażka. Prawie 2 kg kloc z Windowsem (gwóźdź programu) i
> rysikiem, dziękuję - postoję. Obawiam się, że nie do końca rozumiesz
> całą ideę iPada.

Z gory zaznaczam, ze nie jestem przeciwnikiem Apple'a. O ile tablet oparty
na malym MacBooku (na MacOS X) z "odrabana klawiatura" i ekranem dotykowym
bylby dla mnie ciekawym rozwiazaniem, o tyle sprzedawanie przerosnietego
iPhone'a za kosmicznie duze pieniadze wydaje mi sie pomyslem poronionym.
www.chip.pl/blogi/mobileblog-wszystko-o-sprzecie-mobilnym/2010/02/ipad-wiele-halasu-o-jablko-zalety-wady-i-smiertelni-wrogowie

Windowsow nie lubie (40tude Dialog uruchamiam pod linuksowym WINE), ale i
tak, gdybym szukal malego, lekkiego tabletu obslugiwanego palcem - pewnie
czekalbym do premiery HP Slate - narzedzia dzialajacego pod Windows 7.
www.telix.pl/artykul/microsoft-prezentuje-nowa-generacje-komputerow--slate-pc--hp-slate--wideo--galeria-3,32249.html

Obecnie ciekawszy wydaje mi sie raczej 12", 2.5x ciezszy, pracujacy na
baterii "tylko" 4h, obslugiwany rysikiem ThinkPad X61, ale za to z pelna
funkcjonalnoscia komputera stacjonarnego, nie komorki na sterydach.

Interesujaca bylaby mniejsza i lzejsza wersja
www.en.wikipedia.org/wiki/Axiotron_Modbook

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber