Re: Stara klawiatura a PS2

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 23:30:10 MET

"Remek" <bajer@tlen.pl> wrote in message
news:hn3pe7$lvl$1@inews.gazeta.pl...

> Znalazłem ten sam schemat:
>
> http://schematy.org/adaptery/komputerowe/din-ps2#schemat
>
> I jak zwykle z czytaniem takich rysunków mam problem. Gniazdo 5 DIN
> widzimy
> od strony lutowania, czy "z przodu". To samo z wtykiem 6 PIN MINI-DIN.
> Liczymy piny od strony lutowania? Chodzi o to, że mam kabelek z wtykiem
> PS2 i
> mogę go wlutować w klawiaturę. Nie chciałbym puścić z dymem płyty, lub/i
> klawiatury.

A masz woltomierz? Mógłbyś sprawdzić na którym pinie masz +5V
i już wszystko byłoby jasne :-)

Autor tego artykułu do wikipedii jest już inteligentniejszy:
http://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_connector

Poza tym, jak popatrzysz dokładnie pod lupą to być może
odczytasz numerki pinów na plastikowej obudowie złączki.