Re: USB na PCI

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 14:24:03 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message
news:hn1f2m$k4f$2@inews.gazeta.pl...
> A jeśli to nieprawda, że takie coś jest beznadziejnie złe, to
> czy daje pełną szybkość USB 2.0 480 Mb/s -- czy da ze 35 MB/s
> z podpiętego HDD? I czy da stosownie dużo prądu?

ze dwa lata temu wsadzalem takie kontrolery w kilka kompow
via z samym usb byla ok, ale potrafila po dluzszym czasie uzywania
hdd czy pendrive obnizyc transfery do poziomu usb 1.1 i pomagalo
tylko odpiecie i podpiecie ponowne urzadzenia

mialem tez combo (usb+fw) z via i jest to kompletna porazka

najmniej problemow sprawily mi jakies karty na necu z trzema portami
usb - dwa na sledziu i jeden w srodku, o nich nic zlego nie moge
powiedziec, ale jakos ich teraz nie widze nigdzie, producentem
byl belkin

http://www.bigoffers.co.uk/product.php?cat=0&sub=1&cat_title=Quid+Shop&product=BELKIN-01062&prod_title=BELKIN++USB+2.0++CARD+PROVIDES+3+ADDITIONAL+PORTS+2+EXT

co do transferow nie jestem pewien, ale na bank nie odbiegaly od
tego co miala do zaoferowania plyta glowna