Re: Długotrwałe przechowywanie danych

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 14:06:31 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:hn2q4m$4bt$1@news.interia.pl...

> No ale pula tego spada.

W Polsce i na świecie jest niemało ludzi bawiących sie jeszcze komputerami
8- i 16-bitowymi (różne Atari i C64, z lat 80-tych).

> Możliwe. Ale za jakiś czas znikną.

Ze sprzedaży, ale nie z użycia. Sam Microsoft zapewnia support dla XP do
2014.

> A jesteś pewny, że emulacja trybu 32bit będzie w nich wiecznie?

Czy dos nie jest aby 16-bit? W kazdym razie działały mi na nim programy z PC
XT/AT, pisane dla 8086/286 a to zdecydowanie 16-bitowe procesory.
Wiec skoro 64-bitowy procesor obsługuje pod czystym dosem 16-bitowe programy