Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 13:18:32 MET

W dniu 2010-03-08 13:00, Artur Frydel pisze:
> Jakież to profesjonalne zadania można wykonywać na netboku? (takie które
> wykluczają linuksa).

Ja np. używam do prowadzenia zajęć. W zasadzie można by próbować z
linuksem, ale np. na laptopie Lenovo linux poległ. Nie umiał obsłużyć
USB, rzutnika, a w ostatniej fazie także nie umiał rysować okienek,
tylko dziury mu wychodziły. Do tego słaby zasięg WiFi oraz konieczność
restartów po wyjściu z zasięgu. Gdy w okolicach wakacji zmigrowałem na
Vistę, nagle wszystkie problemy zniknęły, a do tego mogłem se pograć w
ulubione gry.

Poza tym, po co, skoro i tak się nie da kupić bez systemu, a wersje z
linuksami są droższe niż z windowsami? Więc to byłaby zabawa dla samej
szalonej zabawy.

Używam też do księgowości, a tu linux z definicji odpada.

Powiem tak: Korzystałem z Linuksów na stacji roboczej w latach 2003-2009
i było to pięć lat ciągłej walki. Owszem, jest coraz lepiej i może za
kolejne 5 lat spróbuję znów. Ale na dzień dzisiejszy to nie polecam tego
nikomu, kto wymaga więcej niż firefoksa.

--
Przemysław Adam Śmiejek