Re: Czy to prawda co piszÄ… w Wikipedii o Starterze?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 13:00:34 MET

Day Sat, 06 Mar 2010 20:21:25 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

> dostêpne, a trzy ¿e ja potrzebujê do profesjonalnej pracy, a nie do
> odpalania firefoksa.

Netbok i profesjonalna praca? Przepraszam, ale có¿ to za profesjonalne
zadania mo¿na wykonaæ na netboku? Serio pytam... Bo ja innego zastosowania
jak podpiêcie siê z tym byle gdzie w sieæ - nie widzê (ma³e wiêc do kieszeni
siê zmie¶ci). Ale ja sieciowiec jestem, wiêc mam takie zboczenie :)

Jakie¿ to profesjonalne zadania mo¿na wykonywaæ na netboku? (takie które
wykluczaj± linuksa).

--
Artur 'bzyk' Frydel
Nie wk³adaj palca, gdzie tobie nie mi³o.