Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Autor: Harry <multiserwis.gdansk_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 19:55:36 MET

Czasami czytam sobie tą grupę i nadszedł czas, by poprosić Was o pomoc. Owszem,
mógłbym szukać odpowiedzi na dręczące mnie pytania na necie, ale mi zajmie to ze
dwa tygodnie. Większość z Was to wymiatacze, którzy bez najmniejszego kłopotu
odpowiedzą mi w minutę. I chciałem to wykorzystać...

W domu mam kompa, który kiedyś był szczytem techniki, teraz wstyd o nim
wspominać, ale jeszcze daje radę:

- płyta ASUS A7N8X,
- procek Athlon 3200+ Mobile kręcony na 2.2GHz,
- pamiątki 2x512 Geil DDR400,
- grafa GeForce 7300GT 128MB Zalman Edition.

Do tego jeszcze cała reszta, ale ta nie wymagałaby wymiany. Chciałbym możliwie
tanio i ekonomicznie wymienić te podzespoły na inne używane tak, by w
Battlefield Bad Company 2 pograć sobie na średnich detalach. Wszystko stoi na
oryginalnym Windows XP HE SP3, którego chętnie bym nie wymieniał. Więc jeśli da
radę coś dopasować pod ten system, to byłoby super! Preferowana płyta główna z
jednym złączem IDE, bo mój dysk Seagate 80GB na ATA-133 w zupełności wystarcza,
nagrywarka DVD też. Złącza PCI ze dwa się przydadzą, dla dźwiękówki i karty TV.
Odpaliłem na mojej konfiguracji, ale po napisach rozpoczynających nową kampanię
gra wychodzi do pulpitu. Nie wiem - może dołożenie z 2GB pamięci starczy? A może
trzeba koniecznie mieć dwa rdzenie, więcej ramu na pokładzie płyty i grafy?
Poradźcie coś proszę, będę wdzięczny i postawię wirtualne piwko.

Z góry wielkie dzięki

- Harry