Quadro FX3400 - sterowniki

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 14:52:18 MET

Mam pytanie, czy ktoś walczył może z taką kartą?
Ja za Boga nie mogę sterowników dobrać. Niby dużo tego, ale każdy kończy
się u mnie czarnym ekranem po zainstalowaniu. Karty mam 2 i na obu taki
objaw, więc raczej nie one są winne. Komp na innym typie działa... cóż.

Najnowsze ze strony nvidii nie chodzą, sterowniki dedykowane dla
aplikacji (solidworks - certyfikowane) też nie banglają. Szkoda mi karty
wyrzucić, a jak na razie to jedyna opcja.
Może mi ktoś podpowiedzieć jakieś sensowne rozwiązanie
diagnostyczno/instalacyjne?

Ach jeszcze jedno, na stronie nvidii jest autoszukacz, ale nic nie
podpowiada :(
__
Pzd,
Irek.N.