Re: IPad

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 14:47:15 MET

Dnia 2010-03-07 13:24, Użytkownik Mich@l napisał:

> Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden
> Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

Poważni dystrybutorzy nie wpisują w ofertę towaru którego jeszcze
nawet producent nie sprzedaje.
"Producent: Apple
Grupa towarowa: Multimedia
Kod towaru: MULAPPMUL0077
Stan magazynowy:
Informacja o dostępności tylko na telefon
Ilość na magazynie : 0 szt. "

Natomiast niewątpliwą ciekawostką są ceny:
" Apple iPad 16GB Wi-Fi
        12MF 2 266,71 PLN

           Apple iPad 32GB Wi-Fi
        12MF 2 720,96 PLN

           Apple iPad 64GB Wi-Fi
        12MF 3 175,21 PLN"
Miłośnikom wszelakich gadżetów z logiem nadgryzionego jabłka
jak zwykle życzę dużo samozaparcia i jeszcze większych dochodów.

Pozdrawiam