Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650..)

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 00:26:17 MET

PrzemekM <pma110@wp.pl> wrote:

> Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700. A może jakieś OKI? 5450? 5650?
> Ktoś coś może jeszcze doda?

Mam w pokoju OKI c5450 i HP 3505.
HP drukuje nieco szybciej i znacznie szybciej się nagrzewa, za to OKI drukuje
znacznie ładniej w kolorze. Ma jakiś inny toner tak że zdjęcia drukowane z HP
są szare i matowe, natomiast z OKI są takie przyjemnie błyszczące.
OKI pobiera znaczne ilości prądu, nawet w trybie idle pobiera jakieś 130W, nie
wiem jak HP nie sprawdzałem.
OKI ma wewnętrzny duplexer, HP wyciąga na zewnątrz kawałek kartki po czym ponownie
go wciąga i przewraca. HP ma zarządzanie poprzez WEB interface, OKI tylko z panelu.

Ja generalnie wolę OKI ponad HP, ale wydaje się że HP jest szybsza szczególnie
w trybie PostScipt.

--
gs