Re: grzejacy sie dell d630

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 12:34:15 MET

> [...]
> hdd 250 GB
> nVidia Quadro 130M NVS
> 4 GB ramu
>
> Takie temperatury sa na `biegu jalowym` gdzie pracuje tylko przegladarka
> ( opera ),outlok,
> Nawet jak go troche obciaze ( photoshop ) czy jakis film to temperatury
> sie nie zmieniaja.
> Po prostu. od dolu laptopa w miejscu gdzie jest ram i jego rejony jest tak
> goraco ze az prawie parzy.
> Aczkolwiek praca kompa w takich temperaturach nie ulega zmianie, pracuje
> dobrze i stabilnie. Jakies pomysly ? czy po prostu ten model tak ma ?

Po wczorajszym dniu, gdzie znow zaczela pokazywac mi rogi k.graficzna ,
znaczy psuc sie po raz trzeci komp ma trzaski teperaturowe.Wczesniej przy
otwartej tylko operza temp, wahaly sie mniej wiecej w tych granicach
GPU - 75st
> HDD - 49st
> Temp1 - 69st
> Core0 - 52st
> Core1 - 50st
> core - 62 st
 teraz zas jak graficzna zaczela sie sypac temp, spadly
GPU - 64 st
HDD - 40st
temp1 - 64st
core0 - 45st
core1 - 42st
core - 54st.

Masakra jakas.
Ciekawe na ile to dell poprawil skoro juz ten problem zlikwidowali ( z tego
co mi powiedzial konsultatn della w rozmowie tel )

pozdrawiam

CeZ__134