Re: jak się zachowa netbook podłączony do monitora fullHD?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 21:02:46 MET

W dniu 2010-03-05 20:58, Leszek K. pisze:

> Do prezentacji bez problemu pójdzie i w pełnym HD. Co innego zapuszczeniem
> filmu HD. W tym wypadku będzie miał problemy i z 720p.

No nie chodzi o film HD, ale o puszczenie filmu na takiej
rozdzielczości. Np. jak odpalam zwykły film na moim laptopie, to gra
normalnie, ale jak tego laptopa podłączę pod telewizor fullhd, to już
czasami rwie, bo skalowanie mu do fullhd nie wychodzi pewnie.

Temu się zastanawiam, czy jak nawet taką rozdzielczość osiągnie, to czy
filmy (nawet małe) nie będą rwały, bo skalowanie...

Czy jakoś da się, tak jak na rzutnikach, wymóc mniejszą rozdzielczość?

--
Przemysław Adam Śmiejek