Re: tani zasilacz

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 13:23:17 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:hmqsl4$sfb$1@news.onet.pl...

> Włożyć bezpośrednio wtyczkę do gniazdka. Da się. Te dodatkowe styki są i
> tak zwarte na płycie z właściwymi wyprowadzeniami. Odpadnie oporność
> przejściówki. Zawsze to parę setnych wolta więcej na płycie. A po co
> Thermaltake daje przejściówkę? Pewnie po to żeby mieć spokój z tymi co nie
> umieją włożyć bo im nie pasuje.

Zauważam brak logiki w Twoim wywodzie. Skoro te styki i tak są zwarte, to po
co je wogóle zrobiono? Gdyby nie były potrzebne to poprzestano by na 20
pinach. W dobie oszczędzania na wszystkim w imię niskiej ceny nikt nie
dołożył by niczego co jest niepotrzebne. Nie zmienia to oczywistego faktu że
da się odpalić płyte 24 pinową na 20 pinowej wtyczce. Nigdzie zresztą nie
napisałem że się nie da :) Pytanie jakie będą konsekwencje po pewnym czasie.
Pozdrawiam
P.S. Moja płyta ma oprócz wszystkich innych zasilań dodatkowe zasilanie
przez zwykły molex. Jak myslisz, działa bez niego? Oczywiście że działa, ale
założe się że producent nie zamontował tego gniazda dla ozdoby :)