Re: tani zasilacz

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 13:15:32 MET

Dnia Fri, 5 Mar 2010 09:29:21 +0100, Santana napisał(a):

> Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości

> Jakie w takim razie proponujesz rozwiązanie jeśli zasilacz ma 20 a płyta 24
> styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
> P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając
> przejściówke w komplecie z zasilaczem?

Włożyć bezpośrednio wtyczkę do gniazdka. Da się. Te dodatkowe styki są i
tak zwarte na płycie z właściwymi wyprowadzeniami. Odpadnie oporność
przejściówki. Zawsze to parę setnych wolta więcej na płycie. A po co
Thermaltake daje przejściówkę? Pewnie po to żeby mieć spokój z tymi co nie
umieją włożyć bo im nie pasuje.