Re: IPad

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 07:25:37 MET

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message
news:hmoaih$i5l$1@news.onet.pl...

Jak rozumiem zapytalem na nieodpowiedniej grupie. Przepraszam tych ktorzy
poczuli sie tym urazeni. Inna sprawa ze nie jestem w stanie zrozumiec jak
mozna kogos obrazac zamiast powiedziec - "moze zapytaj na grupie "abc",
tutaj o tym nie rozmawiamy". I tyle wystarczylo. Bez nerwow, obrazania czy
tlumaczenia dlaczego to zly pomysl.Nie pojmuje tej agresji.

A dlaczego pytalem tutaj? Poniewaz media czesto odnosza sie do tego produktu
jako "tablet PC":
http://www.google.com.au/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=iPad+tablet+pc&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Ktos mi wczesniej uprzejmnie przytoczyl tematyke grupy:
"pl.comp.pecet
Dyskusje
Informacje o grupie
To jest grupa dyskusyjna Usenet - wiecej informacji
Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Nie wiem z tez jakiej definicji PC korzystacie ze iPad sie nie lapie. Bo
patrzac na Wiki - "A personal computer (PC) is any general-purpose computer
whose size, capabilities, and original sales price make it useful for
individuals, and which is intended to be operated directly by an end user,
with no intervening computer operator". Czyli jak najbardziej to urzadzenie
tutaj pasuje. Chyba ze naklejka "Apple" czyni z niego jakis temat tabu.

Podrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: