Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 06:51:02 MET

Day Thu, 4 Mar 2010 13:42:04 +0100, Piotrek wrote:

> Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> mógłbyś podać więcej informacji na temat Debina na Pendriva. Skąd pobrać ,
> jaki ma programy, czy montuje sie podobie jak SLAX, może jakiś link do
> dobrej strony na ten temat

Ja to Ci raczej nie pomogę, bo nie korzystam z Debiana na live-cd.
Na moim pendrive jest zestaw kilku dystrybucji (slax, puppy i inne), oprocz
tego mam tam pare dosowych narzędzi, Hirens Boota, Bart Xp live-cd itp..

Dystrybucje mam z gotowego zestawu;
http://ultilex.linux-bg.org/

--
Artur 'bzyk' Frydel
Co za dużo to niezdrowo, ale od przybytku głowa nie boli.