Re: IPad

Autor: PSYLO <PSYLO.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 17:50:55 MET

RadoslawF pisze:
> Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.

Tak właśnie myślałem ;-) Oczywiście, to dokładnie to samo, chłopaki.
Oprogramowanie, usability, usability, usability, multitouch itd.
(wspomniałem u usability?). Macie absolutną rację, oczywiście. Z całą
pewnością po premierze iPada rynek potwierdzi tę teorię i nikt go nie
kupi (podobnie, jak i srajfona). A jak kupi to to tylko zasługa
marketingu, tak tak, nie inaczej. Tego szeptanego z Australii na
pl.comp.pecet.

> Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
> przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
> byłeś w ten dzień ?

Muszę Cię rozczarować, ja się w te klocki nie bawię i nie mam zamiaru
Cię obrażać.

--
PSYLO